reklama

Radi vám poradíme (- no neotravujte!)

Potrebovala som kúpiť špeciálne lepidlo, a tak ma známi nasmerovali do Baumaxu. Tam ho údajne majú. Po krátkej konzultácii s predavačkou som pokračovala do oddelenia farieb, kde mi vraj poradia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Možno by mi aj poradili, keby tam niekto bol. Márne som sa obzerala po nejakom zamestnancovi, jednoducho, nikde ani živej duše. Dokonca aj kója s počítačom hneď vedľa oddelenia s farbami zívala prázdnotou. Už som sa chcela vzdať, keď som zbadala dvoch mužov v rovnošate pracovníkov Baumaxu. Mierili si to priamo k počítaču neďaleko môjho oddelenia. Super, hádam mi niekoho kompetentného zoženú.

Nezohnali. Na moju otázku: „Môžem vás poprosiť o radu? Neviete, kde by som zohnala niekoho z oddelenia farieb?" jeden z mužov nevrlým tónom zavrčal: „Ja ich nesledujem!" Hneď nato sa obrátil na svojho kolegu a už s celkom iným výrazom pokračoval v komunikácii s ním.

Nuž čo, povedala som si, tu asi lepidlo nekúpim. Ešte raz som sa obzrela na muža, ktorý ma tak „odpálkoval". S prekvapením som zízala na nápis na jeho chrbte a... nedalo mi - musela som si ho odfotiť. Tu je:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odchádzala som celkom pobavená, aj keď bez lepidla.

Veď je to super! Za dvadsať rokov od revolúcie sa predsa len čosi zmenilo. Oni chcú!
Škoda len, že iba navonok.

Jaroslava Kuchtová

Jaroslava Kuchtová

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Odmala vnímam, aký farebný je svet okolo mňa...Moje knihy:Náš pes (je) HUNCÚT (2018, knižka pre deti)Ryšavky (2018, knižka pre deti)Keby som mal brata (2017, knižka pre deti)Túto noc nezaspím (2015 - 2. vydanie, román zo študentského prostredia)Prázdniny s Huncútom (2013, knižka pre deti)Kašlem na život bez lásky (2010, spoločenský román z prostredia drog)Túto noc nezaspím (2008 - 1. vydanie, román zo študentského prostredia)Špalda, pšeno, pohánka... (2014, kuchárska kniha) Zoznam autorových rubrík:  PostrehyRôzneOsobnéO škole (veselo i vážne)Politika (názory)PoéziaHaikuPrózaFotopríbehyTúto noc nezaspím/románKašlem na život bez lásky/romáPrázdniny s Huncútom/pre detiMoja kuchárska kniha

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu