reklama

Prekvapenie

Uplynulo dvadsať rokov od Nežnej revolúcie a ja som už úplne precitla. Pomaly ale isto sa dostávam do stavu „pripravená na všetko". Bohužiaľ, v tom negatívnom zmysle. Zvlášť skeptická som v pohľade na naše zdravotníctvo. Takmer som začala veriť, že na tomto poli ma už nemôže prekvapiť vôbec nič. Ibaže - mýlila som sa!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Po dlhšom neúspešnom hľadaní lekára, ktorý by sa ma mohol ujať, som vyťukala číslo ďalšieho potenciálneho odborníka. Hneď v úvode telefonickej konverzácie som mu položila (zákernú) otázku:

„Mohla by som prísť v priebehu dneška? Mám na mysli prednostné vyšetrenie..."

„Milá pani," zareagoval. „Rád sa vás ujmem, no ak by ste mali záujem o prednostné vyšetrenie, tak, bohužiaľ, až po pracovnej dobe."

„Ja si rada priplatím. Nešlo by to doobeda?"

„Ľutujem, nešlo. Mám objednané pacientky. Ako by k tomu prišli? Bolo by to na úkor ich vyšetrenia. Ak máte záujem o prednostné vyšetrenie, tak iba po pracovnej dobe."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fíha! Zdá sa, že som konečne našla svojho lekára.

Jaroslava Kuchtová

Jaroslava Kuchtová

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Odmala vnímam, aký farebný je svet okolo mňa...Moje knihy:Náš pes (je) HUNCÚT (2018, knižka pre deti)Ryšavky (2018, knižka pre deti)Keby som mal brata (2017, knižka pre deti)Túto noc nezaspím (2015 - 2. vydanie, román zo študentského prostredia)Prázdniny s Huncútom (2013, knižka pre deti)Kašlem na život bez lásky (2010, spoločenský román z prostredia drog)Túto noc nezaspím (2008 - 1. vydanie, román zo študentského prostredia)Špalda, pšeno, pohánka... (2014, kuchárska kniha) Zoznam autorových rubrík:  PostrehyRôzneOsobnéO škole (veselo i vážne)Politika (názory)PoéziaHaikuPrózaFotopríbehyTúto noc nezaspím/románKašlem na život bez lásky/romáPrázdniny s Huncútom/pre detiMoja kuchárska kniha

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu