reklama

Tajomstvo šéfkuchára

Mnohokrát my, ženy, ani len netušíme, aké poklady sa skrývajú v našich polovičkách. Ich kvality odhalíme väčšinou počas našej neprítomnosti. Niekedy zistíme až po rokoch, čoho všetkého sú schopní a čudujeme sa, že nás dokážu plnohodnotne zastúpiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Takéto zistenie čakalo po niekoľkých rokoch manželstva aj na mňa. Keď som bola nútená odísť na pár dní mimo domova, nepotešilo ma to. Najviac som sa trápila kvôli našim dvom deťom. Budú chodiť do školy čisté, budú mať vždy desiatu a teplú večeru, na ktorú sú zvyknuté? To boli otázky, ktoré mi chodili po rozume. Manžel ma však ubezpečil, že sa nemusím báť a že si poradia.

Napriek jeho ubezpečeniu som hneď v prvý večer volala domov. Samozrejme, s obavami. Deti ma však presvedčili, že môj strach bol neopodstatnený a že sú v absolútnom poriadku. Nielenže už mali napísané úlohy, s ocom boli aj vonku a mali vraj perfektnú večeru. Dvojchodovú - s polievkou! Teda, to ma podrž, čudovala som sa. Ako to všetko stihol, čudovala som sa v duchu. Špagety síce netrvajú dlho, no tá polievka... Deti si ju nevedeli vynachváliť. Vraj takú dobrú som ja ešte nikdy nenavarila, tvrdili. Hneď som sa na ňu manžela aj spýtala, no neprezradil. Vraj - „tajomstvo šéfkuchára".

Na druhý deň sa situácia opakovala. Všetko stihli, už boli po večeri, umyté a najedené. Okrem špagiet z predchádzajúceho dňa (:-) mali opäť aj polievku. Dokonca lepšiu ako tú predchádzajúcu!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kto by to bol na môjho manžela povedal, dumala som a cítila sa konečne pokojnejšie. Napriek tomu som sa domov ponáhľala a s miernymi obavami otvárala dvere. Bude všetko v poriadku?
Jasné že bolo! Až na kopec riadov vo výlevke (ale veď sa každý deň varilo!), zopár (:-) omrvín na podlahe a plný smetný kôš vyzeralo všetko v pohode. Najviac ma potešilo, že deti boli zdravé, veselé a plné života. Manžel sa o ne dokázal perfektne postarať napriek svojmu pracovnému zaneprázdneniu.

Ešte v ten večer som dotiahla drobnosti, na ktoré mu už nezostal čas. Ako poslednú vec som išla vysypať smeti - z koša priam kypeli. Už som chcela kontajner zatvoriť, keď mi padol pohľad na odpadky z dna nášho smetného koša. Na jednom z papierových vrecúšok sa skvel nápis „Francúzska polievka" a na druhom „Hubová krémová polievka".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aha ho, šéfkuchára! Schuti som sa zasmiala na jeho „tvorivosti" a „fantázii" a zároveň dospela k poznaniu, že sa naňho môžem spoľahnúť. Jednoducho, vie si poradiť v každej situácii. Keby len to! Vie navariť lepšiu polievku ako ja.

Jaroslava Kuchtová

Jaroslava Kuchtová

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Odmala vnímam, aký farebný je svet okolo mňa...Moje knihy:Náš pes (je) HUNCÚT (2018, knižka pre deti)Ryšavky (2018, knižka pre deti)Keby som mal brata (2017, knižka pre deti)Túto noc nezaspím (2015 - 2. vydanie, román zo študentského prostredia)Prázdniny s Huncútom (2013, knižka pre deti)Kašlem na život bez lásky (2010, spoločenský román z prostredia drog)Túto noc nezaspím (2008 - 1. vydanie, román zo študentského prostredia)Špalda, pšeno, pohánka... (2014, kuchárska kniha) Zoznam autorových rubrík:  PostrehyRôzneOsobnéO škole (veselo i vážne)Politika (názory)PoéziaHaikuPrózaFotopríbehyTúto noc nezaspím/románKašlem na život bez lásky/romáPrázdniny s Huncútom/pre detiMoja kuchárska kniha

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu