reklama

Potvora Mária

(Fotopríbeh)Mária Cura je naša sliepka. Už z jej mena je jasné, že podobnosť s Máriou Curie nie je vôbec náhodná. Rovnako ako slávna bádateľka, aj naša Mária sa pýši niekoľkými pozoruhodnými vlastnosťami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Predovšetkým je z nej rodená prieskumníčka. Ničoho sa nebojí a je nesmierne zvedavá. Všetko chce vidieť a všade chce byť - a to vždy prvá. Do všetkého pchá svoj zobák a nič ju neodradí od myšlienky, ak si ju vezme do hlavy. Že sliepka nemôže myslieť? To je pravda. No Márie sa toto konštatovanie netýka. Tej to totiž myslí. O tom svedčí aj jej záľuba v hre Kto z koho. Už ju s nami úspešne hrá zhruba dva mesiace. Zatiaľ sa jej vždy podarilo prekabátiť nás.

Aby ste boli v obraze, predstavím vám zopár okamihov z jej života. No a, samozrejme, najprv jej portrét:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Tak to som ja - v plnej kráse:-)


Ráno býva Mária strašne hladná:

Obrázok blogu

Tak otvorí už konečne niekto ten kurník?!

Obrázok blogu

Vypadni, najprv ja!

Obrázok blogu

No veď zato!

Obrázok blogu

Teraz pozriem, čo nové v našom výbehu...

Obrázok blogu

Čo tak malý výlet?

Tam vonku to vyzerá omnoho zaujímavejšie...


Obrázok blogu

Čo sa deje?! Včera som sa predsa prepchala!

Obrázok blogu

Aha ich! Oni mi zmenšili oká na plote!


Obrázok blogu

Čo už. Keď nie cez plot, tak ponad...

Obrázok blogu

To by sme mali:-)

Obrázok blogu

Musím si švihnúť - lebo ma zbadajú...


"Kde sa tá Mária zase zašíva?"

Obrázok blogu

Pśśśt!

Obrázok blogu

A teraz zistiť, čo nové...


"Kde si, Mária?"

Obrázok blogu

Teraz ma nevyrušujte. Mám siestu!


"Zase si v skleníku?!

Obrázok blogu

"Tá potvora! Zase vykopala jamu. Novú!"

Akúže jamu! Veď je to iba jamka!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ideš z tých rajčín?!"

Obrázok blogu

Veď nič nerobím! Iba trhám burinu...

Obrázok blogu

Ešte skontrolujem papriky...

Obrázok blogu

Kde ďalej? Žeby kuknúť uhorky?


"Žiadne uhorky, domov! Do svojho výbehu!"

Obrázok blogu

Už?! Naozaj musím?

Obrázok blogu

Radšej pôjdem. Veď by mi tie hlúpe sliepky zjedli večeru...

Obrázok blogu

Takto si predstavujem ukončenie pekného dňa...


Nasledujúce ráno:

"Špacírovať, to áno. Kto však bude znášať vajíčka?!"

Obrázok blogu

Tak dobre... Keď už inak nedáte...

Po chvíli:

Obrázok blogu

Moje je to najväčšie!

Však sa už na mňa nehneváte?


O hodinu neskôr:

Obrázok blogu

Bože, to je nuda!

Obrázok blogu

Hm, čo tak malý výlet? Lenže - ZASE mi pristrihli krídla!

(Veď ja už niečo vymyslím...)


No povedzte, nie je tá Mária potvora?

Pozn.: Kvalita fografíí nie je vždy ideálna. No zachytiť Máriu v "akcii" nebolo vôbec jednoduché:-)

Jaroslava Kuchtová

Jaroslava Kuchtová

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Odmala vnímam, aký farebný je svet okolo mňa...Moje knihy:Náš pes (je) HUNCÚT (2018, knižka pre deti)Ryšavky (2018, knižka pre deti)Keby som mal brata (2017, knižka pre deti)Túto noc nezaspím (2015 - 2. vydanie, román zo študentského prostredia)Prázdniny s Huncútom (2013, knižka pre deti)Kašlem na život bez lásky (2010, spoločenský román z prostredia drog)Túto noc nezaspím (2008 - 1. vydanie, román zo študentského prostredia)Špalda, pšeno, pohánka... (2014, kuchárska kniha) Zoznam autorových rubrík:  PostrehyRôzneOsobnéO škole (veselo i vážne)Politika (názory)PoéziaHaikuPrózaFotopríbehyTúto noc nezaspím/románKašlem na život bez lásky/romáPrázdniny s Huncútom/pre detiMoja kuchárska kniha

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu