reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslava Kuchtová

Jaroslava Kuchtová

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Odmala vnímam, aký farebný je svet okolo mňa...Moje knihy:Náš pes (je) HUNCÚT (2018, knižka pre deti)Ryšavky (2018, knižka pre deti)Keby som mal brata (2017, knižka pre deti)Túto noc nezaspím (2015 - 2. vydanie, román zo študentského prostredia)Prázdniny s Huncútom (2013, knižka pre deti)Kašlem na život bez lásky (2010, spoločenský román z prostredia drog)Túto noc nezaspím (2008 - 1. vydanie, román zo študentského prostredia)Špalda, pšeno, pohánka... (2014, kuchárska kniha) Zoznam autorových rubrík:  PostrehyRôzneOsobnéO škole (veselo i vážne)Politika (názory)PoéziaHaikuPrózaFotopríbehyTúto noc nezaspím/románKašlem na život bez lásky/romáPrázdniny s Huncútom/pre detiMoja kuchárska kniha

reklama

Haiku

Haiku (zimné)

Jaroslava Kuchtová

Haiku (zimné)

Zima odchádza, a tak ešte zopár haiku na rozlúčku s ňou.

  • 16. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 370x
  • 17
Haiku (dvojjazyčne)

Jaroslava Kuchtová

Haiku (dvojjazyčne)

Skúsila som napísať pár haiku dvojjazyčne. Najprv som napísala anglickú verziu, potom som sa snažila vytvoriť slovenský ekvivalent. Zistila som však, že to vôbec nie je jednoduché - zachovať (aspoň približne) pôvodnú výpoveď a hlavne atmosféru, ktorú má haiku čitateľovi sprostredkovať. Možno by to šlo ľahšie, keby nebolo potrebné dodržiavať počty slabík. A tie sa, bohužiaľ, v angličtine a slovenčine nie vždy zhodujú :-)

  • 9. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 250x
  • 10
Haiku

Jaroslava Kuchtová

Haiku

(zopár haiku na jesennú tému)

  • 12. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 385x
  • 10
3 Haiku

Jaroslava Kuchtová

3 Haiku

(citoslovcové)

  • 12. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 319x
  • 18
4 Haiku

Jaroslava Kuchtová

4 Haiku

Vyjadriť pocity čo najjednoduchšie, neplytvať slabikami a vykresliť dianie tak, aby sa čitateľ dokázal vžiť do predostretej nálady - to sa mi javí ako veľká výzva. Škoda len, že sa Haiku objavuje na blogu iba zriedkavo (odjakživa  ma zaujímalo zmyslové vnímanie iných :-).

  • 9. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 273x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu