reklama

Zlodejka

„Hľadáte niekoho?" spýtala sa ma stará pani nevrlo. Bola práve v záhrade, keď som míňala jej dom.„Nikoho nehľadám, iba sa prechádzam," odpovedala som.„Prechádzate sa? Tu sa prechádzate?!" Bolo vidno, že mi neverí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Vysvetlila som jej, že mám „rande" s priateľkou. Chystáme sa poprechádzať v blízkom parku, no asi som prišla skoro. Začalo mi byť zima, a tak som sa namiesto podupkávania na mieste rozhodla poobzerať si záhrady. Často to robievam - nachádzam v nich inšpiráciu.

Spočiatku bola nedôverčivá, napokon odhodila obavy stranou. Oprela sa o plot, zrazu bola na nepoznanie. Za chvíľu som sa dozvedela množstvo vecí z jej života, len rozprávala a rozprávala.

Potom ma začali oziabať nohy. Asi by som už mala ísť, pomyslela som si. No nešla som. Pripomínala mi moju mamu. Aj tá sa často kutre v záhrade. A cíti sa osamelá, potrebuje spoločnosť...

Stará pani mi ešte poukazovala záhradu, posťažovala sa na chabé zdravie a chcela ma pozvať na čaj. A tiež vykopať pre mňa zopár koreňov bielych chryzantém.

„Však sa na mňa nehneváte?" spýtala sa nakoniec.
„Hnevať sa na vás? A prečo by som sa mala?"
„No..." ošívala sa, „že som vás sprvoti považovala za zlodejku."
„Vážne?"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozmýšľam, kam tie chryzantémy zasadím. Niekedy si po ne zájdem.

Jaroslava Kuchtová

Jaroslava Kuchtová

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Odmala vnímam, aký farebný je svet okolo mňa...Moje knihy:Náš pes (je) HUNCÚT (2018, knižka pre deti)Ryšavky (2018, knižka pre deti)Keby som mal brata (2017, knižka pre deti)Túto noc nezaspím (2015 - 2. vydanie, román zo študentského prostredia)Prázdniny s Huncútom (2013, knižka pre deti)Kašlem na život bez lásky (2010, spoločenský román z prostredia drog)Túto noc nezaspím (2008 - 1. vydanie, román zo študentského prostredia)Špalda, pšeno, pohánka... (2014, kuchárska kniha) Zoznam autorových rubrík:  PostrehyRôzneOsobnéO škole (veselo i vážne)Politika (názory)PoéziaHaikuPrózaFotopríbehyTúto noc nezaspím/románKašlem na život bez lásky/romáPrázdniny s Huncútom/pre detiMoja kuchárska kniha

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu