reklama

Strach do konca života

Práve sme sa štverali hore strmým chodníkom vedúcim pomedzi stromy, keď povedľa nás prefrčala dvojica mladíkov na terénnych bicykloch. Rútili sa strmhlav dolu kopcom, pomedzi skaly a korene stromov. Až ma zamrazilo. Vedia ich rodičia, ich mamy, kde sú a čo práve robia? Možno sú pokojní, veď ich deti sa šli iba pobicyklovať. Navyše, už sú dospelé...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Opäť ma premkol strach. Kde sú práve teraz moje deti? A čo robia? Nie je to niečo nebezpečné? Viem, že by som sa nemala strachovať a že by som mala myslieť pozitívne, taký je predsa život. No ja sa o ne budem báť až do svojej smrti. Aj keď už budem stará, stále to budú moje deti, na ktorých mi bude záležať najviac na svete.

Dnes majú sviatok, v duchu si ich objímam a myslím na ne. Želám im a všetkým deťom - aj tým dospelým, aby mali pri sebe (aspoň v mysli) vždy niekoho, komu na nich záleží a kto na ne dáva pozor, hoc aj nie je práve s nimi.
A potom želám aj nám - matkám a rodičom - aby sme mali čo najmenej dôvodov na strach a starosti súvisiace s nimi. Aj keď viem, že nie všetky želania sa spĺňajú. A to je škoda. Aspoň toto by sa mohlo splniť...

Jaroslava Kuchtová

Jaroslava Kuchtová

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Odmala vnímam, aký farebný je svet okolo mňa...Moje knihy:Náš pes (je) HUNCÚT (2018, knižka pre deti)Ryšavky (2018, knižka pre deti)Keby som mal brata (2017, knižka pre deti)Túto noc nezaspím (2015 - 2. vydanie, román zo študentského prostredia)Prázdniny s Huncútom (2013, knižka pre deti)Kašlem na život bez lásky (2010, spoločenský román z prostredia drog)Túto noc nezaspím (2008 - 1. vydanie, román zo študentského prostredia)Špalda, pšeno, pohánka... (2014, kuchárska kniha) Zoznam autorových rubrík:  PostrehyRôzneOsobnéO škole (veselo i vážne)Politika (názory)PoéziaHaikuPrózaFotopríbehyTúto noc nezaspím/románKašlem na život bez lásky/romáPrázdniny s Huncútom/pre detiMoja kuchárska kniha

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu