reklama

Ponáhľať sa nevypláca

Keď v preplnenej predajni otvorili ďalšiu pokladňu, všetci sa potešili. Aj stará pani krivkajúca k pokladniam. Nebola však dostatočne rýchla, a tak ju zopár ľudí stihlo predbehnúť. V poslednej chvíli pred ňou priam bravúrnym spôsobom - ukážkovým šmykom - „zaparkoval"  športovo oblečený mladík. Dobreže ju neprevalil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

„Mladý muž," opýtala sa ho prosebne, „nepustili by ste ma pred vás? Mám iba tento chlieb," nadvihla košík s nákupom. „Viete, veľmi sa ponáhľam, chcem chytiť autobus. Ak ho zmeškám, ďalší mi pôjde až za hodinu..."

„Ale teta! Čo je to hodina v živote dôchodcu?" zasmial sa nahlas mladík a dodal: „A kto sa dnes neponáhľa, no povedzte?!"

Stará pani sklamane zvesila hlavu a už nič nepovedala. Našťastie sa nad ňou zľutoval iný mladý muž od našej pokladne, práve išiel platiť. Veľmi sa potešila a nevedela sa „doďakovať". Klopkajúc paličkou odcupkala z predajne a my sme verili, že svoj autobus chytila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O päť, možno o desať minút neskôr som už aj ja opúšťala preplnenú predajňu. Spokojne som si vykračovala pozdĺž parku, keď mi pohľad padol na priľahlé parkovisko a na rozhnevaného mladíka - presne toho z obchodu. Rozčúlene gestikuloval rukami a komusi volal. Skĺzla som pohľadom kúsok nižšie a hneď som pochopila komu. Jeho tátoš mal na kolese papuču.

Hm, zdá sa, že ktosi tam hore dáva na nás a na dianie tu dole pozor...

Jaroslava Kuchtová

Jaroslava Kuchtová

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Odmala vnímam, aký farebný je svet okolo mňa...Moje knihy:Náš pes (je) HUNCÚT (2018, knižka pre deti)Ryšavky (2018, knižka pre deti)Keby som mal brata (2017, knižka pre deti)Túto noc nezaspím (2015 - 2. vydanie, román zo študentského prostredia)Prázdniny s Huncútom (2013, knižka pre deti)Kašlem na život bez lásky (2010, spoločenský román z prostredia drog)Túto noc nezaspím (2008 - 1. vydanie, román zo študentského prostredia)Špalda, pšeno, pohánka... (2014, kuchárska kniha) Zoznam autorových rubrík:  PostrehyRôzneOsobnéO škole (veselo i vážne)Politika (názory)PoéziaHaikuPrózaFotopríbehyTúto noc nezaspím/románKašlem na život bez lásky/romáPrázdniny s Huncútom/pre detiMoja kuchárska kniha

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu