reklama

Nenásytná

Ach, tie ženy:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Nenásytná

Ako vodu maj ma rád,

moju hĺbku k sebe vpusť.

Vlej si ma do smädných úst,

vypi ma na jedenkrát.

Od prameňa maj ma rád,

potečiem ti do dlaní.

Rozčer si ma prstami,

za sedem dní sedemkrát.

Byť tvoj nápoj, čo máš rád,

prúdiť k tebe do buniek...

Po tom túžim, byť tvoj liek,

kvapkou drogy nastokrát.

Viac než kyslík maj ma rád,

do krvi ma vstrebať skús.

Vdýchni si ma z plných pľúc,

za deň vsaj ma tisíckrát.

Že ma ľúbiš a máš rád -

nemusíš už vravieť mi.

Len ma dýchaj, buď smädný,

neprestajne, miliónkrát...

Jaroslava Kuchtová

Jaroslava Kuchtová

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Odmala vnímam, aký farebný je svet okolo mňa...Moje knihy:Náš pes (je) HUNCÚT (2018, knižka pre deti)Ryšavky (2018, knižka pre deti)Keby som mal brata (2017, knižka pre deti)Túto noc nezaspím (2015 - 2. vydanie, román zo študentského prostredia)Prázdniny s Huncútom (2013, knižka pre deti)Kašlem na život bez lásky (2010, spoločenský román z prostredia drog)Túto noc nezaspím (2008 - 1. vydanie, román zo študentského prostredia)Špalda, pšeno, pohánka... (2014, kuchárska kniha) Zoznam autorových rubrík:  PostrehyRôzneOsobnéO škole (veselo i vážne)Politika (názory)PoéziaHaikuPrózaFotopríbehyTúto noc nezaspím/románKašlem na život bez lásky/romáPrázdniny s Huncútom/pre detiMoja kuchárska kniha

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu