reklama

Tesco "Value"

Dostala som chuť na dobrý granadír, taký od mojej mamy. Nie všetci ho zbožňujú – ja ho mám ale veľmi rada. Spravím ho na večeru, rozhodla som sa. A tak som cestou z roboty premýšľala, či mám všetky potrebné suroviny. Aha, cibuľa! Asi budem musieť dokúpiť, dobrý granadír si pýta dostatok cibule.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Na trh už bolo neskoro, po ceste domov mám však Tesco. To sa mi v tej chvíli javilo ako najrýchlejšie riešenie. Malé dobré obchodíky so zeleninou už, bohužiaľ, zanikli vďaka práve takýmto veľkým nákupným centrám. Keď už nič iné, aspoň sa v nich snažím nakupovať slovenské výrobky.

Aj v regáloch s cibuľou som našla slovenský tovar (ale aj cibuľu, dovoz z Austrálie!). Na „mojej“ cibuli bol okrem krajiny pôvodu (Slovensko – vrátane čiarového kódu slovenského výrobku) pripnutý štítok Tesco Value. Super, povedala som si. Kupujem slovenský hodnotný produkt! Nebol síce najlacnejší – našla som tam ešte dva druhy inej, lacnejšej cibule, no Tesco Value cibuľa ma dostala. Ale iba na chvíľu. Kým som neprišla domov. Z Tesco Value sa po očistení stal totiž Tesco Hnoj. Každá jedna cibuľa bola nahnitá, napriek tomu, že zvonku vyzerala tvrdá a zdravá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Granadír sa mi síce podarilo urobiť, ale nebol taký dobrý ako od mojej mamy. Nebolo v ňom dosť cibule. Nevadí, povedala som si. Moja skúsenosť nebola zbytočná. Výrobkom so štítkom Tesco Value sa už budem odteraz vyhýbať. (A to odporúčam aj ostatným zákazníkom:–) Pokúsim sa nájsť iný zdroj (nielen) cibule.

Jaroslava Kuchtová

Jaroslava Kuchtová

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Odmala vnímam, aký farebný je svet okolo mňa...Moje knihy:Náš pes (je) HUNCÚT (2018, knižka pre deti)Ryšavky (2018, knižka pre deti)Keby som mal brata (2017, knižka pre deti)Túto noc nezaspím (2015 - 2. vydanie, román zo študentského prostredia)Prázdniny s Huncútom (2013, knižka pre deti)Kašlem na život bez lásky (2010, spoločenský román z prostredia drog)Túto noc nezaspím (2008 - 1. vydanie, román zo študentského prostredia)Špalda, pšeno, pohánka... (2014, kuchárska kniha) Zoznam autorových rubrík:  PostrehyRôzneOsobnéO škole (veselo i vážne)Politika (názory)PoéziaHaikuPrózaFotopríbehyTúto noc nezaspím/románKašlem na život bez lásky/romáPrázdniny s Huncútom/pre detiMoja kuchárska kniha

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu