reklama

Naše pády

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Naše pády

JA a TY sú dve zámená,
skloňovať ich treba spolu.
Samé JA nič neznamená,
bez TY zle hrá svoju rolu.

Bez TEBA je biela sivá,
tráva málo zelená.
Bezo MŇA náš domov kríva,
viacej vážia bremená.

TEBE chce sa k výškam letieť,
MNE zas snívať pri zemi.
Ty máš guráž, srdce levie,
ja sa držím v zázemí.

TEBA púta zimná hora,
MŇA zas pohľad na more.
Neznámo ťa láka, volá,
ja som pred ním v pozore.

O TEBE vie zimné nebo,
že ste duše spriaznené.
O MNE, že už nie som sebou
do jari od jesene.

Život so MNOU je tvoj údel,
bez huslí je márny slák.
Iba s TEBOU celá budem,
JA som jin, TY moje jang.

Jaroslava Kuchtová

Jaroslava Kuchtová

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Odmala vnímam, aký farebný je svet okolo mňa...Moje knihy:Náš pes (je) HUNCÚT (2018, knižka pre deti)Ryšavky (2018, knižka pre deti)Keby som mal brata (2017, knižka pre deti)Túto noc nezaspím (2015 - 2. vydanie, román zo študentského prostredia)Prázdniny s Huncútom (2013, knižka pre deti)Kašlem na život bez lásky (2010, spoločenský román z prostredia drog)Túto noc nezaspím (2008 - 1. vydanie, román zo študentského prostredia)Špalda, pšeno, pohánka... (2014, kuchárska kniha) Zoznam autorových rubrík:  PostrehyRôzneOsobnéO škole (veselo i vážne)Politika (názory)PoéziaHaikuPrózaFotopríbehyTúto noc nezaspím/románKašlem na život bez lásky/romáPrázdniny s Huncútom/pre detiMoja kuchárska kniha

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu